“Fiindca atat de mult a iubit Dumnezeu lumea,
ca a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede in El sa nu piara, ci sa aiba viata vesnica.” (Ioan.3:16)

sâmbătă, 12 februarie 2011

Mai aproape de Dumnezeu 8

Prin naşterea firească,fiecare om moşteneşte sămânţa păcatului,înclinare spre rău,firea păcătoasă Dovezile biblice sânt următoarele :

Romani 5 ;12 De aceea,după cum printr-un singur om a intrat păcatul în lume,şiprin păcat a intrat moartea,şi astfel moartea a trecut asupra tuturor oamenilor,din pricina că toţi au păcătuit...

Romani 5 ;19 Căci,după cum prin neascultarea unui singur om,cei mulţi au fost făcuţi păcătoşi,tot aşa,prin ascultatea unui singur om,cei mulţi vor fi făcuţi neprihăniţi.

Romani 7 ; 17 Şi atunci,nu mai sânt eu cel ce face lucrul acesta, ci păcatul care locuieşte în mine.

Romani 7 ; 18 Ştiu în adevăr,că nimic bun nu locuieşte în mine, adică în firea mea pamântească,pentrucă,ce-i drept, am voinţă să fac binele,dar n-am puterea să-l fac.

Romani 5 ; 6 Căci,pe când eram noi încă fără putere, HRISTOS ,la vremea cuvenită a murit pentru cei nelegiuiţi.

Romani 7:20 Şi dacă fac ce nu vreau să fac, nu mai sunt eu cel ce face lucrul acesta, ci păcatul care locuieşte în mine.

Romani 7:23 dar văd în mădularele mele o altă lege, care se luptă împotriva legii primite de mintea mea, şi mă ţine rob legii păcatului, care este în mădularele mele.

Omul fiind fiinţă liberă e răspunzător înaintea lui Dumnezeu de toate faptele,vorbele şi gândurile sale.

Toţi oamenii trebuie să moară,iar după moarte urmează judecata şi răsplătirea veşnică. Dovezile biblice sânt următoarele :

Romani 14:12 Aşa că fiecare din noi are să dea socoteală despre sine însuşi lui Dumnezeu.

Matei 12:36 Vă spun că, în ziua judecăţii, oamenii vor da socoteală de orice cuvânt nefolositor, pe care-l vor fi rostit.

2 Corinteni 5:10 Căci toţi trebuie să ne înfăţişăm înaintea scaunului de judecată al lui Hristos, pentru ca fiecare să-şi primească răsplata după binele sau răul, pe care-l va fi făcut când trăia în trup.

Evrei 9:27 Şi, după cum oamenilor le este rânduit să moară o singură dată, iar după aceea vine judecata,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu