“Fiindca atat de mult a iubit Dumnezeu lumea,
ca a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede in El sa nu piara, ci sa aiba viata vesnica.” (Ioan.3:16)

sâmbătă, 12 februarie 2011

BIRUITORUL





Motto: "... multumiri fie aduse lui Dumnezeu, care ne da biruinta prin Domnul nostru Isus Hristos!" 1 Corinteni 15: 57



Procesul s-a incheiat. Toti cei prezenti sunt multumiti de decizia Judecatorului. Vocea Lui rasuna puternic si clar:
- Vei fi inlocuit! Nu mai ai dreptul sa conduci tara aceasta! Ai adus peste ea cotropitori. Ai saracit-o si ai infometat-o Romanilor le-ai dat voie sa exploateze bogatiile ei. Ai deschis calea turcilor, ungurilor si nemtilor sa ia din ce nu era al lor. Si ca si cum nu ar fi fost destul raul pe care l-ai facut romanilor, i-ai si legat in lanturile comunismului.
Nedreptatile tale te condamna. Cel ce-Ti va lua locul este chiar aici!

- NU! Nu se poate! asa ceva nu se va intampla!

S-a uitat apoi spre Cel ce putea sa-i i-a locul. L-a recunoscut. Stia ca nu-L va putea birui. A mai incercat odata si in Israel. Cel ce sta in fata lui a inviat din morti si l-a facut de rusine in toata lumea. Acum are o armata puternica, ii este frica de El, dar nu se va da batut. Are metodele lui sa incerce sa recastige tronul. Va gasi el oameni care ii vor sluji si se vor supune lui.

S-a mai uitat odata roata-mprejur si m-a vazut pe mine. Privirea i s-a intunecat si se apropie furios. Imi era teama. Trebuia sa-l infrunt, si nu stiam daca voi avea destula indrazneala. Simteam ca imi tremura genunchii si-mi pierd echilibrul. M-am uitat inca odata la Cel ce L-a biruit. I-am vazut privirea. Era senina si incurajatoare. Mi-am dat seama ca avea incredere in mine ca voi invinge. EU? Chiar voi putea? Cel ce ma privea cu ura stiu ca nu pot. Pot sta eu in randul biruitorilor?

M-am uitat din nou la cel ce venea in graba spre mine urland. S-a oprit dintr-o data si s-a uitat dezorientat in toate partile. Cred ca nu ma mai vede. Oare?! A plecat in alta directie. Poate se duce dupa altcineva... M-a pierdut? Dar ce s-a intamplat?

Da, stiu! Am inteles! In momentul cand m-am uitat la el aveam liniste in mine. Simteam ca nu mai tremur si ca sunt gata sa-i spun pe cine am ales sa slujesc. Privirea mea i-a spus TOTUL.

M-am apropiat de REGELE MEU si m-am inchinat Lui. "Multumesc ISUSE!"

(... in toate aceste lucruri noi suntem mai mult decat biruitori prin Acela care ne-a iubit." (Romani 8: 28. "37", 38-39)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu