“Fiindca atat de mult a iubit Dumnezeu lumea,
ca a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede in El sa nu piara, ci sa aiba viata vesnica.” (Ioan.3:16)

joi, 17 februarie 2011

CE ESTE UN CRESTIN ADEVARAT 1

Cea mai importanta intrebare pe care ti-o poti pune -si la care poti raspunde -este aceasta:,,Sint sau nu sint crestin?"
O invatatura de scoala duminicala a pus urmatoarea intrebare :,,Copii,de ce credeti voi ca vecinii mei imi spun ca sint crestina?"Nici unul nu a raspuns .
Putin nerabdatoare , invatatoarea a repetat intrebarea :,,Hai, spuneti baieti, de ce credeti voi ca-mi spun vecinii crestina ?"Din nou ,nici un raspuns.
In cele din urma , un baietel timid a ridicat mana si a spus :,,Probabil spun asa fiindca nu va cunosc!"
Bunicul meu s-a nascut in Scotia ,langa Edinburgh. Era presbiterian ,dar avea mai mult interes pentru alcool decat pentru biserica.
Inainte de a muri ,la capataiul sau in Spitalul Britanic din Buenos Aires, Argentina ,am incercat sa-l conduc la credinta in Hristos ,dar bunicul a refuzat si a murit fara a-l cunoaste pe Isus Hristos.
Tu poate esti invatator la scoala duminicala . Poate esti membru intr-o biserica buna . Cu toate acestea ,tu trebuie sa dai un raspuns la intrebarea :,,Sint eu un crestin adevarat ?"Acesta este motivul pentru care am scris brosura de fata . Roaga-l pe Dumnezeu sa te ajute sa intelegi ceea ce vei citi . Aceste rinduri te pot ajuta sa ai certitudinea ca esti iertat si ca ai ajuns sa-l cunosti pe Dumnezeu ca tatal care este in ceruri .
Oameni au notiuni foarte ciudate despre ceea ce inseamna a fi crestin . Iata citeva dintre acestea:
A crede in Dumnezeu nu te face crestin

Sint mii de oamenicare cred in Dumnezeu dar nu sint crestini . La un camin de tineret ,un tanar l-a intrebat pe un coleg al sau :,,Crezi in Dumnezeu ?"
,,Desigur,"a raspuns tanarul .
,, Ce inseamna Dumnezeu pentru tine ?" a continuat ce dintai .
,,Nu stiu ."
In Anglia 80%din populatie crede ca exista Dumnezeu , dar cei mai multi nu au habar cine este Dumnezeu .Colonelul James Irwin ,cunoscut pentru misiunea sa cu Apollo 15 pe luna , mi-a povestit ca in timpul unei vizite intr-o tara musulmana un conducator religios musulman i-a spus :,,Dumneavoastra vorbiti atit de mult despre Dumnezeu , cum de nu sunteti musulman ?"
Ai vaut ? Daca poti fi musulman si sa crezi in Dumnezeu ,atunci <> nu te face crestin !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu