“Fiindca atat de mult a iubit Dumnezeu lumea,
ca a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede in El sa nu piara, ci sa aiba viata vesnica.” (Ioan.3:16)

sâmbătă, 12 februarie 2011

Ajuta-i pe altii... (sa se ridice)






Motto: "Cand te afli intr-o groapa, nu sapa!"
"Cu toti putem cadea in eroism ca intr-o gura de canal..."
"Sa iubesc intreaga lume nu este prea greu pentru mine,
Cel mai greu este sa imi iubesc aproapele..." Autor necunoscut (adaptata pt ceea ce urmeaza...)

Un om a cazut intr-o groapa din care nu putea iesi singur. Un om foarte sensibil la nevoile altora a trecut pe acolo si a spus: "Imi pare foarte rau ca ai cazut acolo." Un om caruia ii placea sa judece totdeauna toate lucrurile, trece si spune: "Este lugic ca un om sa cada intr-o groapa daca nu este atent."
Un adept al miscarii STIINTA CRESTINA trece si spune: "Tu doar ai impresia ca te afli intr-o groapa!" Urmeaza un fariseu: "Numai oamenii panatosi cad in groapa..." Apoi un reporter: "Este o ocazie grozava pentru un reportaj..." Un fundamentalist este de parere: "Iti meriti soarta!"
Urmeaza un Calvinist: "Daca ai fi fost mantuit, niciodata nu ai fi cazut in acea groapa." El este urmat de un armenian: "Desi ai fost mantuit, tot ai cazut in groapa." Dupa el veni un carismatic: "Nu trebuie decat sa marturisesti ca nu te afli in groapa." Apoi este randul unui realist: "Este intradevar o groapa adanca..."
Dupa el trece un vames si intreaba: "Ai platit taxele pentru sederea in groapa?" Mai vine un om caruia ii place sa evite neplacerile in viata: "Hai sa nu mai vorbim despre groapa." Urmeaza un om obisnuit mereu sa-si planga de mila: "Groapa ta este nimic pe langa groapa mea..." Apoi un optimist: "Ar putea fi si mai rau."
Dupa el vine pesimistul: "Lucrurile vor merge din ce in ce mai rau..."
In cele din urma trece Isus; Il vede pe omul din groapa, coboara la el, Il ia de mana si il scoate afara groapa.


Autor Necunoscut)

Motto: "Cel care reuseste sa-si stapaneasca mintea pe deplin are acces la toate lucrurile pe care are dreptul sa le posede." (Andrew Carnegie)


Ispita,

(Autobiografie in cinci capitole)

Capitolul 1

Ma plimb pe strada
In mijlocul trotuarului este o groapa adanca
Cad in ea.
Suynt pierdut; sunt neputincios.
Nu este gresala mea
Imi va trebui mult ca sa ies afara din ea.

Capitolul 2

Ma plimb pe aceiasi strada
In mijlocul trotuarului este o groapa adanca
Ma fac ca n-o vad. Cad din nou in ea.
Nu-mi vine sa cred ca ma aflu din iarasi in acelasi loc
Imi va trebui mult saies afara.

Capitolul 3

Ma plimb pe aceiasi strada
In mijlocul trotuarului este o groapa adanca
O vad ca este acolo
Cu toate acestea cad in ea... Este un obicei deja.
Ochii imi sunt deschisi
Stiu deja unde ma aflu
Este greseala mea
Ies afara imediat.

Capitolul 4

Ma plimb pe aceiasi strada
In mijlocul trotuarului este o groapa adanca
O ocolesc.

Capitolul 5

Ma plimb pe alta strada.


(Autor Necunoscut)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu