“Fiindca atat de mult a iubit Dumnezeu lumea,
ca a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede in El sa nu piara, ci sa aiba viata vesnica.” (Ioan.3:16)

sâmbătă, 18 iunie 2011

Ne putem accepta Chiar daca suntem diferiti...

Cel mai trist lucru este ca nu ne puteam accepta asa cum suntem .. nu sa ne acceptam noi insine ci sa ne accepte altii.

Corect?

Haideti... ca stiti despre ce vorbesc atunci cand ai un batic[Bandana] pe cap si toata lumea se "benocleaza" la tine de parca cine stie ce ai tu acolo... daca porti niste manusi ... cu gaurele vara... daca te imbraci asa daca asculti aia daca faci cealalta ... Daca nu esti ca ei nu te poti intelege....



Mai ales aceasta "confruntare" intre religii care si`o imagineaza mult ca o batalie ... si stim cu ctoii ca intr`o bataie trebuie sa castigi.

.

.

.

Si ati mai observat aceasta confruntare intre Manele si Rock sau Manele si Hip-hop sau Manele si Punk .. daca suntem atenti Manelele sunt in conflict cu totul si ele cam strica Romania...



Nu judec ... nu am dreptul, doar imi dau cu parerea.



Daca toti am fi egali .... daca toti ne`am intelege ... daca toti am avea cate`o acadea.



Si cuvantul cel mai important pe care nu prea il intelegem si nu doar noi ci intreaga lume..



P

A

C

E

A

!

Peace :)>- and pray for all.

Publicat de Bondoc Bianca

http://crestin3d.net/forum/topics/ne-putem-accepta-chiar-daca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu