“Fiindca atat de mult a iubit Dumnezeu lumea,
ca a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede in El sa nu piara, ci sa aiba viata vesnica.” (Ioan.3:16)

miercuri, 13 octombrie 2010

SI EI AU NEVOIE DE CALDURA ...

Ieri ma plangeam de frig, dar azi dupa cele citite mai jos pe blogul lui Sali imi e rusine ca m-am vaitat, eu macar am un loc de munca…Domnul sa aiba mila de cei ce au nevoie de caldura in case si de cei ce au nevoie de caldura in inimi….
Domnul sa fie laudat in necazuri, caci atunci cand suntem slabi atunci putem fi tari in Hristos…..

Va redau mai jos postarea fratelui si sa va rugati pentru acel colt uitat de lume dar nu si de Dumnezeu...SI EI AU NEVOIE DE CALDURA SI DE LOCURI DE MUNCA....



"Au trecut câteva zile de când nu am mai postat nimic pe blog din lipsă de timp și internet. Pe lângă faptul că nu avem internet în alibaba, ni s-a stricat și laptopu. La omu sărac nici laptopu nu i se aprinde :)
Ieri m-a sunat un frate și mi-a spus că noi cei din alibaba suntem într-o altă lume. E adevărat. Dar, în ultimele zile se întâmplă o minune. Au început să repare străzile din alibaba. Wow! Intrăm în civilizație…
A venit iarna în alibaba. E frig rău. Oamenii din alibaba au început să sufere și mai mult din pricina sărăciei. Nu au lemne și e frig în casele lor. Lemnele sunt scumpe iar ei nu-și permit nici mâncarea de toate zilele. Le-am spus la grupul de întâlnire că Dumnezeu le dă pâinea ca în somn celor ce se încred în EL, dar asta nu înseamnă că trebuie să dormim și să nu muncim.

Un bărbat îmi spunea: Sabri, ce ar fi să facem întâlniri în fiecare seară în alibaba pentru că aici unde ne întâlnim e cald. Cald și la propriu și la figurat.
Sunt unele soi de sărăcie care nu ies decât cu pocăință, rugăciune și muncă. Rugați-vă împreună cu noi pentru locuri de muncă în Medgidia. Este cu adevărat o minune dacă îți găsești un loc de muncă în Medgidia."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu